dimecres, 22 de febrer del 2012

Història d'un traster

Aquí us deixem una història anònima feta realitat, d'alguns clients que passen pels nostres trasters.

Una filla amb una mare molt gran.

"Que trist és fer-se gran". Aquesta va ser la frase que més va repetir la meva mare quan va saber que ja era impossible continuar vivint sola i que per facilitar-nos la vida a tots, seria millor que se n'anés a viure amb qualsevol dels seus fills.

Sent jo la seva filla gran, era fàcil endevinar que l'escollida seria jo, tot i ser d'entre tots els meus germans la qual comptava amb menys espai a casa.

- "I on vaig a ficar els meus mobles, la còmoda de l'àvia Rufina, i el capçal de roure que em va regalar el teu pare??"

- "No et preocupis mama, ja ho tinc solucionat. He llogat un traster, on podrem guardar totes les teves coses ".

- "I em donaràs les claus d'aquest traster per anar a netejar els meus mobles quan jo vulgui?"

- "Si mama, serà un lloc només per a tu, podràs guardar tot el que vulguis i també anar a veure les teves coses cada vegada que vulguis".

Així de fàcil va ser fer feliç la meva mare.

Ara ella està amb mi. I els seus records en el seu traster.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada